• BIST 100

    10121,52%-1,02
  • DOLAR

    40,24% 0,11
  • EURO

    46,86% 0,40
  • GRAM ALTIN

    4339,18% 0,99
  • Ç. ALTIN

    6880,30% -0,39

Kocaeli Vatandaşın Sesi Oluyor

HABER / NEZİR KARAYÜN / ADOM AJANS - Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların belediyeye en hızlı ve kolay ulaşım sağladığı nokta haline geldi.

EĞİTİM 9.05.2025 10:28:43 0
Kocaeli Vatandaşın Sesi Oluyor

Kocaeli Vatandaşın Sesi Oluyor


HABER / NEZİR KARAYÜN / ADOM AJANS - Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların belediyeye en hızlı ve kolay ulaşım sağladığı nokta haline geldi. Günün her saatinde açık olan bu hizmet kanalı sayesinde hem telefonla hem de dijital platformlar aracılığıyla Kocaelililer, istek ve şikâyetlerini doğrudan iletebiliyor.

"HER KONUDA HIZLI VE ETKİLİ ÇÖZÜM"
Ulaşımdan çevreye, sosyal desteklerden alt yapı sorunlarına kadar pek çok başlıkta vatandaşların taleplerini ilgili birimlere aktaran 153 Çağrı Merkezi, belediye ile halk arasında güçlü bir iletişim köprüsü kuruyor. 2024 yılı boyunca 1 milyondan fazla kişiyle doğrudan iletişim kuran merkez, çözüm odaklı yaklaşımı sayesinde vatandaş memnuniyetini artırıyor.

"İLETİŞİMİN YENİ ADRESİ DİJİTAL PLATFORMALAR"
153 sadece telefon hattı ile sınırlı kalmıyor. Sosyal medya platformları üzerinden gelen mesajlara anında yanıt veriliyor. Instagram, Facebook ve X gibi ağlardan gelen bildirimler hızla değerlendiriliyor. Ayrıca “Çek-İlet Kocaeli” gibi mobil uygulamalarla sokaktan bir fotoğraf paylaşarak bile belediyeye bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylık, özellikle gençlerin sisteme ilgisini artırıyor.

"VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?"
153’e yönelen sorular arasında özellikle ulaşım ve toplu taşıma ilk sırada yer alıyor. Otobüs hatları, sefer saatleri, güzergahlar gibi konularda sık sık bilgi talep ediliyor. Yeni açılan hatlar, sefer düzenlemeleri ve ulaşım sistemine dair öneriler çağrı merkezi üzerinden belediyeye iletiliyor.

"SOSYAL DESTEKLER DE 153’TEN TAKİP EDİLİYOR"
Çağrı merkezine sadece ulaşım değil, sosyal destek hizmetleriyle ilgili de pek çok başvuru yapılıyor. “Hoş Geldin Bebek”, hasta yatağı temini, evde bakım hizmeti, gıda yardımları ve engelli vatandaşlara yönelik destekler gibi konular da 153 üzerinden takip ediliyor. Ayrıca çevre temizliği, ilaçlama, sahipsiz hayvanlar ve zabıta denetimleri gibi yerel hizmetlere ilişkin talepler de merkeze ulaştırılıyor.

"KENTLE BAĞ KURAN GÜÇLÜ BİR PLATFORM"
153 Çağrı Merkezi, sadece bilgi alınan bir numara değil. Aynı zamanda vatandaşın şehriyle ilgili önerilerini, teşekkürlerini ve taleplerini paylaşabildiği samimi bir platform olarak görev yapıyor. Bu iletişim sayesinde Kocaelililer, sadece sorunlarını dile getirmekle kalmıyor, aynı zamanda şehrin gelişim sürecine de katkı sunuyor.

Haber Kaynak : YerelHaberim.Net

Vali Sezer: 15 Temmuz’u Unutmamamız ve Unutturmamamız Gerekir

AKSOY’DAN İMRALI MEKTUBU İDDİALARINA YANIT

BBP'den Kalıcı Komisyon Tepkisi

Erdoğan, TOGG'un Yeni Modeli T10f’yi Test Etti

İklim Kanunu Resmi Gazete’de Yayımlandı

Yeşilay’dan Dikkat Çeken İptal Kararı

Vali Yunus Sezer Orman Yangını Bölgesinde

Miniklerden Jandarmaya Ziyaret

Bakan Yusuf Tekin'den Müjde

Mağdur Çocuk Yurda Yerleşmek İstiyor

Kuraklığa Karşı Sulama Planı

Başpehlivan Orhan Okulu Oldu

Köpek Saldırısında Bir Kişi Yaralandı

Ufuk Özünlü Yeniden Kırkpınar Ağası Oldu

Üç Büyükşehir Belediye Başkanı Gözaltına Alındı

Vali Sezer'den Kırkpınar Mesajı: 664 Yıllık Miras Vurgusu

Prof. Dr. Osman Çakmak ile Röportaj

Aksoy; Bizim Görevimiz Yönetmek Değil, Çözüm Üretmek (GÖRÜNTÜLÜ HABER )

Üst Kattan Çocuğa Kimyasal Sıçradı

İmam-Hatip Adem Demirtaş’tan Duygu Yüklü Başsağlığı Mesajı

Yaşar Acar; Geriye Dolu Dolu Bir Hayat ve Eserler Bıraktı

Çalık’a Lenfoma Şüphesiyle Operasyon Kararı

Sahipli Köpekten Küçük Kıza Saldırı!

Okul Müdüründen Gazeteciyi Tehdit

Sağlık Bakanlığı Uyarıyor!

Işık’a Muş Vakfı'ndan Hayırlı Olsun Ziyareti

Işık, Görev Dağılımını Yaptı...

PKK Silah Bırakıyor Mu?

Son Gün 31 Temmuz 2025

Çetiner’den Kaymakam Öztürk’e Ziyaret

Yükleniyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.